جام طلایی

در مورد تیم ملی فوتبال ایران

جام طلایی

در مورد تیم ملی فوتبال ایران

صحبت های امیر قلعه‌نوعى‌و نیکبخت در مورد حاشیه ها و تیم ملی:

صحبت های امیر قلعه‌نوعى‌:

  نصرتى‌ از اول‌ هم‌ به‌ تیم‌ملى‌ دعوت‌ شده‌ بو. اما به‌ خاطر مصدومیت‌ به‌ بازى‌ با سوریه‌ نرسید، اما الان‌ وضعیت‌ جسمانى‌اش‌ بهتر شده‌ به‌ همین‌ خاطر تشخیص‌ دادیم‌ که‌ او را دعوت‌ کنیم.

* ما 12 لژیونر را دعوت‌ کردیم‌ و امیدواریم‌ همه‌ آنها بیایند تا ما آماده‌ترین‌ بازیکنان‌ را به‌ میدان‌ بفرستیم‌ و دستمان‌ باز باشد.
* با دعوت‌ از بازیکنان‌ امید هم‌ انگیزه‌ آنها بالا مى‌رود و هم‌ کادر فنى‌ نگاه‌ ویژه‌اى‌ خواهد داشت. از این‌ به‌ بعد با هماهنگى‌ سیموئز تعدادى‌ به‌ اردوى‌ تیم‌ملى‌ بزرگسالان‌ دعوت‌ مى‌شوند.
* خوشحالم‌ که‌ بین‌ سازمان‌ و فدراسیون‌ هماهنگى‌ ایجاد شده‌ و مردم‌ از تیم‌ملى‌ حمایت‌ مى‌کنند.
* به‌ خاطر تیم‌ملى‌ مسایل‌ شخصى‌ را کنار بگذاریم. به‌ قلعه‌نوعى‌ فکر نکنند بلکه‌ مهم‌ تیم‌ملى‌ است.
* من‌ خبرى‌ از خالکوبى‌ نیک‌بخت‌ ندارم‌ اما ما به‌ دنبال‌ کار فرهنگى‌ در تیم‌ملى‌ هستیم‌ و قصد داریم‌ تنش‌ها را کم‌ کنیم.
* به‌ نظر من‌ بازیکنان‌ فوتبال‌ ما با شعور هستند و مسایل‌ فرهنگى‌ را رعایت‌ مى‌کنند و نیازى‌ به‌ دخالت‌ مجلس‌ نیست‌ هر چند که‌ باز هم‌ از زحمات‌ آنها در کمیسیون‌ فرهنگى‌ مجلس‌ تشکر مى‌کنم.
 
علیرضا نیکبخت‌ واحدى‌ که‌ خالکوبى‌ روى‌ بدنش‌ حتى‌ به‌ کمیسیون‌ فرهنگى‌ مجلس‌ کشیده‌ شده‌ است‌ دیروز قبل‌ از تمرین‌ تیم‌ملى‌ موردتوجه‌ خبرنگاران‌ و دوربین‌هاى‌ تلویزیونى‌ قرار گرفت‌ تا حدى‌ که‌ «نیکی» براى‌ تبرئه‌ خود آستین‌ پیراهنش‌ را بالا زد تا از خالکوبى‌ روى‌ بازوى‌ چپ‌ او که‌ نام‌ حضرت‌ على‌ (ع) حک‌ شده‌ فیلم‌بردارى‌ کنند.
نیک‌بخت‌ ابتدا از وضعیت‌ فعلى‌ تیم‌ملى‌ گفت: ... تساوى‌ مقابل‌ سوریه‌ را فراموش‌ کردیم. بازى‌ براى‌ ما تازه‌ شروع‌ شده‌ و ما با برترى‌ مقابل‌ سوریه‌ و کره‌جنوبى‌ به‌ مرحله‌ پایانى‌ جام‌ ملتهاى‌ آسیا صعود مى‌کنیم.
نظرت‌ راجع‌ به‌ دعوت‌ از محمد نصرتى‌ چیست؟
به‌ نظر کادر فنى‌ تیم‌ملى‌ احترام‌ مى‌گذارم‌ اما نصرتى‌ هم‌ پست‌ من‌ نیست!
شایعه‌ چک‌ برگشتى‌ پرسپولیس‌ چیست؟
نه، این‌ حرفها شایعه‌ است‌ زیرا شرایط‌ پرسپولیس‌ بسیار خوب‌ است‌ و با آمدن‌ دنیزلى‌ بهتر هم‌ شده‌ است. من‌ هم‌ مثل‌ سایر بازیکنان‌ چک‌ و پول‌ گرفته‌ام‌ نه‌ بیشتر.
لابد مى‌دانید کمیسیون‌ فرهنگى‌ مجلس‌ به‌ خالکوبى‌ شما گیر داده‌ است؟
اگر خالکوبى‌ بد باشد صد در صد پاک‌ مى‌کنم‌ اما از مسئولان‌ مجلس‌ درخواست‌ مى‌کنم‌ در اینگونه‌ مسایل‌ عمقى‌تر فکر نمایند. روى‌ بازوى‌ چپ‌ من‌ نام‌ حضرت‌ على‌ (ع) حک‌ شده‌ است‌ و فکر نمى‌کنم‌ ایرادى‌ داشته‌ باشد. با این‌ همه‌ به‌ نظر مجلس‌ احترام‌ مى‌گذارم‌ و اگر بخواهند آن‌ را پاک‌ مى‌کنم.                                                                                                    (منبع:گوبا نیوز)
نظرات 5 + ارسال نظر
مهدی جمعه 3 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 02:10 ب.ظ http://www.fanavarietlaat.blogfa.com/

سلام
مرسی از اینکه به وبلاگ بنده سر زدین لینک شما ففعال شده است

خواهش میکنم.
منم ممنون که شما به وبلاگ من سر زدین.

سونیا یکشنبه 5 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 07:36 ب.ظ http://partgah2.blogfa.com

چی بگم والا من به اندازه بزم از فوتبال سر در نمی‌یارم!!!!!!!!!!!!!

مهم این نیست که از فوتبال سر در میاری یانه مهم اینه که به وبلاگ من سر زدی و من ازت ممنونم/
در ضمن فوتبال دقیقا شبیه زندگیه .از گل زدن تا خطا کردنش شبیه زندگیه.

پریسا چهارشنبه 8 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 06:26 ب.ظ http://www.parpari.blogfa.com

سلام دوست عزیز وبلاگ قشنگی داری من از طرفداران شدید فوتبالم و نیکبخت سعی کن از نیکبخت بیشتر خبر بزنی به وبلاگ منم سر بزن تو لینک قرارت دادم

سلام عزیز.
ممنون من هم حتما شما رو ad میکنم.
در مورد نیکبخت هم چشم.
ممنون که سر زدی.

فیامتا جمعه 10 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:13 ق.ظ http://partgah2.blogfa.com

سلام
حالا شاید من هیچی از فوتبال نفهمم!
ولی شما چرا آپدیت نمی‌کنی؟

سلام عزیز
راستش سرم خیلی شلوقه ولی تمام سعیم رو برای به روز کردن وبلاگم میکنم.

behshad ( booter ) yahoo 7.5 شنبه 11 شهریور‌ماه سال 1385 ساعت 01:23 ق.ظ http://www.booter-rasht.blogsky.com

salam dost aziz va Gol khobi wblaget ghashang bood va jaleb tonesty be man sar bezan va az barname haye yaho 7 final be khosos Boot DC Buzz Estefadeh kon age be tabadol link moafeghi mano az in mozoh ba khabar kon va be dostanet moarefy kon montazeret hastam khosh hal shodam behshad bye

سلام عزیز ممنون که سر زدی حتما شما رو ad میکنم
البته وبلاگت هم بسیار اموزندست حتما استفاده میکنم.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد